Přemýšlím...

Zodpovědná firma

Produkt není k dispozici.

jak podnikat, aby to bylo prospěšné nejenom vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě


Tomáš Lindner z časopisu Respekt o knize napsal: "Že prý není možné zbohatnout a současně zůstat věrný svým ideálům. Zakladatel outdoorové firmy Patagonia dokazuje, že to je lež a jednoduchá výmluva. V krátké a čtivé knize Yvon Chouinard vypráví, jak vybudoval obdivovaný koncern s 1 500 zaměstnanci a současně zůstal nespoutaným horolezcem, surferem a ekologem. Těžko najít lepší zdroj praktických rad pro zvídavé a začínající podnikatele, kteří chtějí dosáhnout něčeho podobného."
Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu a dlouholetý CSR manažer nadnárodních korporací dodává: „Srozumitelný jazyk, strukturovanost, více faktů než emocí, praktické příklady, to jsou zřejmé klady této knížky. ,Nákupní seznam‘ na závěr, identifikující, na co nezapomenout a kde lze něco podniknout, je milým bonusem, který nebývá v kraji zvykem.“
 
V knize se dozvíte
  • Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost firmy
  • Proč by toto téma mělo a mohlo zajímat všechny lidi
  • Co je trojí zodpovědnost ("triple bottom line")
  • Jak vybalancovat zájmy všech zúčastněných: vlastníků, zaměstnanců, zákazníků, komunity i planety
  • Co je to skutečná recyklace?
  • Součástí knihy jsou i checklisty, podle kterých můžete přebudovat firmu
  • Jak funguje "Footprint chronicles"
  • Další nadčasové souvislosti
 


Zasílání novinek e-mailem